donderdag 2 februari 2012

Tja als de familie er ook al aan begint, kunnen we niet achter blijven..

Eerst maar eens even voorstellen. Ik ben Riesje, Raisa voluit, maar zo word ik toch regelmatig genoemd. Ik babbel erg graag, maar iedere keer de telefoon pakken kan aardig oplopen. Dus, na een tijdje de blog van mijn moeder te hebben gevolgd en nu ook van mijn zusje..dacht ik dat ik niet achter kon blijven.. zo kan ik en mijn ei kwijt en misschien in de toekomst ook eens advies krijgen van anderen. Of meningen, iets waarvan ik denk dat je er alleen maar van kan leren. Mijn taalgebruik of zinsgebruik kunnen soms afwijken. Dat komt omdat ik een nederlandse ben die al weer een kleine tiental jaren in Belgiƫ woont.
Ik heb een dochter uit een eerdere relatie en heb nu, wat je tegenwoordig zegt, een nieuw samengesteld gezin. Groot woord. Gezin bestaat uit mijn verloofde Geert, dochter Britt ( Brittje) 2004, en twee stiefdochters Britt ( 2002) en Ine ( 2003). Een gezellige bende meiden dus waar Geert het soms knap lastig mee heeft :-) En niet vergeten: onze Gyzmo een reu ( lees: mannetjes hond) dus 4 meiden en 1.5 man/ reu..

Wat ik hier kom doen? gewoon mijn ei kwijt, de dingen die ik meemaak in mijn leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten